lalalalalala

Jag börjar jobbet tidigt imorgon. Så kort och gott: jag har tagit körkort, fyfan vad jag är bra! HURRA ! Jag fick i körkortspresent festivalpass till peaceandlove, grymmaste festivalen. Såg massor med bra artister där. Tack min kära familj och släkt för hjälp med körkortet och för både intensivkurs och körkort. Bilder och mer från peaceandlove kommer en annan dag, kanske imorgon.. ;)

Dessutom har jag tatuerat mig. Superfint. Vilket jag hade tänkt och gjort för flera år sedan. Det var inte meningen att det skulle börja som en minnestatuering, men så blev det. Tyvärr. Livet kan ibland hastigt förändras.



Mamma gjorde också en superfin tatuering.

Jag har också en underbar godishund. Han är inne i en väldigt busig period. Men han är världens bästa.

Jag har en vecka kvar på sommarjobbet, sen återstår sommarlov. Känns riktigt bra nu. Ska fixa klart mina praktikplatser också. Underbart!

Kärlek också, på David som fyllt 18 år och som kommer hit på fredag. Jag saknar dig.

puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0