Godismys, mål och planer

Idag har jag haft riktig sovmorgon! Har varit skönt att kunnat sova ut i fyra dagar, helt otroligt.

Har kommit på hur mycket jag saknar att ha en kamera här, som jag kan ta kort med när jag tränar hund t.ex. Så att man kan följa min hundträning och vardag i bild, här i bloggen. Men mpbilkameran fungerar itne alls i rörelsebilder överhuvudtaget. Så det är lite surt..

Skulle vilja ladda upp massa träningsbilder, spårbilder, lydnadsträningsbilder, utställningsbilder och annat. Promenadbilder och allmäna träningsbilder. Men men. Drömmar får man ha. Det lär itne bli någon kamera än på ett bra tag. :)

Nu ska jag titta på fjärde avsnittet av julkalendern, sen blir det mys med Moa. :)

Godis är för övrigt världens gosigaste kille idag. Så sööööööööt!


Mål med Godis inför nästa år:

* Starta honom på unghundsderbyt
* Eventuellt en start i NKL på B-prov under hösten
* Fortsätta ställa ut honom
* Påbörja tävlingslydnadsträning
* Viltspårschampionatet
* C-prov?
* Konditionsträning och fysträning, löpträning och cykel

Är sjukt taggad på att påbörja träning med honom på riktigt, när det börjar bli ordning nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0