Agilitytävling

I helgen har jag varit både på Flatfestivalen i Åkersberga och på en agilitytävling. Legos första officiella faktiskt. Mamma och Lego debuterade också på Working Test under lördagen i öppenklass. Ganska fina poäng, med en nollas ruta tyvärr! Vi vet iallafall vad vi behöver träna med honom, men det visste vi också innan. :)

På söndagen var vi på Gagnef Floda BK's agilitytävling. LOego var duktig, och väldigt trött. Det var otroligt varmt, men han skötte sig! Det går fortfarande långsamt, då han inte alls har det drivet (han har tränat PYTTELITE och är duktig med tanke på det). Han måste träna mer slalom och överhuvustaget, så han får driv framåt.

Här är lite bilder från söndagen, på olika hundar. Bilderna är oredigerade

Alla bilder © MalinAndersson








Evelina Wahlström & BC'n Milaz











Jag håller på att fixa ny hemsida, har en mall och plan om hur den ska se ut och vad den ska innehålla. Bloggen ska även designas om, liknande bloggen. Jag ska göra ny bloggdesign överhuvudtaget, känner att jag har tröttnat på den här designen. Vill bara inte ta bort Divino, bilden och texten till vänster. Såna konkreta och tydliga saker, som gör det så otroligt verkligt, är oerhört jobbiga. Men jag ska göra en otroligt fin minnessida på min nya hemsida. Som för övrigt också¨krånglar just nu. Jobbigt..

Återkommer lite senare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-08-01 @ 20:13:21
Postat av: Sandra

Jag är min egen fotograf för det mesta :)

Kul att dy sysslar med agility, det gör jag också. Verkligen jätteroligt!



kram

2011-08-01 @ 20:15:39
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0