I'd do anything for you

I’d catch a grenade for you

Throw my hand on a blade for you

I’d jump in front of a train for you

You know I'd do anything for you





Du var mitt allt , du var hela min värld. Har ingen att få krama..

I wish I could keep you much longer.



Jag saknar dig Divino. De är de orden som förklarar mest hur jag känner just nu. Tomhet och saknad. Du lämnade ett så stort tomrum, och ingen annan kommer någonsin kunna fylla detta tomrum. Jag är så rädd, för att känna såhär, föralltid. Direkt jag blir ensam på mitt rum, så saknar jag dig. Jag vaknar inte mitt i natten längre, utav att du tar upp halva sängen. Istället vaknar jag, och undrar: vart är du?

Det är fortfarande så overkligt för mig det som hänt, att jag tror att du fortfarande ska komma och snuffsa din nos mot mitt ansikte, när jag vaknar till på morgonen.

Jag har tre kuddar i min säng. På natten lägger jag alltid bort en. Jag brukade alltid lägga ner den till Divino, framför mitt sängbord. Jag gör det fortfarande. Och varje morgon jag vaknar, hoppas jag att Divino ska sova på kudden. Varje kväll när jag lägger ner kudden på golvet till dig, så inser jag hur svårt ajg har att inse, att du är borta.

Jag pratar om dig hela tiden. Speciellt med David. Om exakt hur du kom krypande till oss i sängen varje morgon. Vi vaknade av att både han och jag låg dubbelvikta i huvudändan, för att Dkivino tog all plats i fotändan. När vi sa "Divino, gå ner." så kröp han istället in mellan oss och började snuffsa oss i ansiktet.

Ja är så otroligt tacksam över allt den här underbara hunden lärt mig. Det kan ingen någonsin ta ifrån mig. Alla minnen som finns, kommer jag föralltid ha kvar. Och om det är någon hund som förtjänar det bästa, att inte lida mer, så är det Divino. Den gudomlige. Jag är stolt över mig själv, som så snabbt upptäckte att något var fel i hans rörelsemönster. Riktigt fel.

Nu min älskade lilla fyrbenta vän. Min bästa vän, nu får du vila i frid.


Valdo sköter sig exemplariskt här i Forshaga. Vi går långpromenader och tränar. Så gott vi kan. Jag är sjuk, men har ändå svårt att ta det lugnt. Vill hela tiden ha något att göra, och direkt jag blir ensam så blir jag rädd. Rädd för det stora tomrum jag känner då. 

Här är en nytagen bild på Godis. Jag saknar honom fruktansvärt mycket. Tack Divino, för de veckor du uppfostrade honom. Jag vet att det är du, som är bäst och mest sund vad gäller sånt.



Imorgon är en speciell dag för mig. Då har jag och David varit tillsammans i ett halvår. Då ska vi ha en underbar dag.

2010.10.16 , kärlek!


Kommentarer
Postat av: Carro & Livor

Usch, men de säger att det blir lättare! Jobba inte slut på dig själv bara!!

2011-04-15 @ 23:43:01
URL: http://fabuloustervueren.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0