Hemma

Idag är jag sjuk. Har fruktansvärd huvudvärk, och det känns som att det är halsfluss på g. Som tur är så brukar jag aldrig få halsfluss nu längre, hade det i princip hela tiden förut. Men riktigt irriterad i halsen, är jag.

Har varit jobbiga dagar nu, men det är tur att David ser igenom mig, så att jag får ur mig lite tankar och känslor. Bara genom att han kramar mig hårt och säger hur mycket han tycker om mig, kan få det att kännas bättre.

Jag har pluggat dagens matte som vi ska göra på lektionen i eftermiddag, hemma nu på morgonen. Sen har jag gjort dagens engelskaplanering också.

Jag bjuder på en bild, på mig och Divino. Idag ska jag le, åt den! Det jag saknar är ju alla underbara stunder tillsammans med honom.

Som david sa igår, när jag grät i hans famn: "Erika, fyfan vad roligt vi har haft tillsammans med honom.."


S - som i S A M A R B E T E !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0