6 månader av lycka

Idag har jag och David varit tillsammans i ett halvår, i sex månader. Jag är så otroligt lycklig, tillsammans med honom. Han är unik. Han finns alltid för mig och jag för honom.

Det här är en låt, som påminner mig om oss och dig. Jag minns vad du sa, första gången du spelade låten!



"Jag hoppas vi får njuta av varandra lite till." stod det i ett fins sms imorse. Det hoppas jag också! Och det tror jag.

6 månader. Tiden går fort när man har roligt. Mycket har hänt, både roliga och tråkiga saker. Men tillsammans, har vi tagit och tar vi oss, igenom det.

Hjärtat , jag älskar dig.



David går ju sportfiske här på Forshaga Akademin. Självklart, så hittade han och Divino på en fiske "lek" här för någon månad sen. David fiskade in Divino med kopplet! Divino var så lycklig då. Nedan är lite bilder från det! Mina galna älsklingar!





Såhär lycklig är jag när jag tänker på det, och när jag är med David.


Förövrigt så finns det en liten godisbit hemma som jag saknar något enormt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0