Mot ludvika idag

Idag kommer mamma och Fredrik och hämtar mig. De kommer någon gång i eftermiddag, vid tre ungefär tror jag. Men de blir såklart kvar en stund också för att träffa valparna och sen ska vi fika när Monica kommer hem runt fem.

Jag är så himla motiverad till att träna hund just nu så tror det är de jag ska göra hela dagen imorgon. Iallafall nästan hela dagen, måste tvätta också...haha. Får passa på innan jag åker till Forshaga för där har jag ju bara Divino. Det är INTE så bara, bara det att jag älskar att träna med både Lego, Tio och Valdo också.

Håller på att lära Lego att "skämmas". Alltså han ska ta tassen upp på nosen på sig själv. Man kan lätt tro att Lego är en korkad hund som bara är söt, men nej! Han är faktiskt väldigt duktig, och trots ganska lite klickerträning så är han otroligt klickerklok. Efter bara en liten stund med hjälpmedel som tejp och så klickern och godis kunde jag ta bort tejpen från nisen och han förstod ändå - inte dåligt ! Imponerad är jag av den lille gossen.



puss!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: hahah aa, har inte kollat XD, hahah får nog göra de såå man ser hur sjukt de e XD



thxx!, hihi!:D



KRam!

2010-03-31 @ 14:00:00
URL: http://yoursss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0