Atle - Är du en Ängel

En gång fanns du här hos oss men inte längre.

En gång fanns du här hos oss men inte längre
kan inte fatta vad som har hänt,är du en ängel,
finns du där i himlen och tittar du ner på mig
har du några känslor kvar
säg mej tänker du tillbaka på gamla dar
och säg mej minns du hur de va när de var bara du och jag
jag har försökt vara stark men jag gråter idag
försöker ständigt att förtränga mina minnen av dig men de går inte bra så,
så jag skriver denna låten som ett brev till dig,
och om du läser de någon gång så kan väl du svara mig,
jag borde riva detta brev för du skiter väl i oss,
har inte tänkt så mycket, men jag tänker nu
eyy, de finns bara en för mig och de är du

Varje gång jag ser dig så ser jag en ängel
pallar inte mer, måste förklara vad jag känner
har inte sett dig på ett tag, vill inte göra de heller
du valde sprutan framför mig så vi är inte längre vänner
men det har aldrig funnits någon som har förstått
mig som du har, du fanns alltid där för mig och
du stog alltid kvar, men i slutet så backa du tillbaks

Så jag vill tacka för du fanns för mig
men du finns inte längre här eyy
så jag vill tacka för du fanns för mig
men du finns inte längre här eyy

Så jag vill tacka för du fanns
men du finns inte längre
blickar upp mot himlen för mig är du en ängel

Så jag vill tacka för du fanns för mig
men du finns inte längre här eyy
så jag vill tacka för du fanns för mig

Fin låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0