stressigt

Ja , jag har fått ett nytt fungerande mobilt bredband. Det är väldigt mycket i skolan nu vilket resulterar i att bloggen såklart inte går i första hand under fritiden. Det grö den ju i och för sig aldrig men särskilt inte nu.

Jag ska iallafall hem till Ludvika över sportlovet nästa vecka, och de två följande veckorna efter lovet har jag APU. Jag ska då vara hos min uppfödare , det tror jag blir både roligt och lärorikt. Hon har dessutom sju valpar just nu , varan pappan till valparna är kullbror med min Tio. Mycket spännande att få vara där i två veckor !

Jo, tillbaka till skolan, biologiprov, dataprov, inlämningar...ja. Ungefär så ser det ut. Men just nu är faktiskt det värsta över , emn då har jag pluggat mycket också. Har prov imorgon, och prov i it-kunskap alldeles strax, annars är det lugnt just nu tror jag.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mickis

träffas på sportlovet?<3

2010-02-23 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0