Underbara lördag

Underbart humör också! Hurra!

Imorde var klockan ställd på halv 10, för tvättid. Medans tvätten höll på så åt jag frukost, sen gick jag, Josefine och Veronica till hundstallet. Vi skulle städa boxarna och träna. Lydnad blev det, och Divino är riktigt duktig nu. Vi kämpar på. :)

Efter träningen blev det att ta reda på tvätten, sen lunch. Jag åt pannkaka som mamma gjorde till mig när jag var hemhemma och som låg i frysen. Det var jätteskönt att bara ta fram, tack för maten mamma!

Jag tog det lite lugnt, sen duschade jag. Och sen har jag pluggat på rasarbetet också, suoerskönt att jag snart är klar! Nu har jag just gjort mig iordning och jag ska til ICA med Veronica och Josefine, sen blir det någon kvällsmat! Mysigt ska vi ha!

Nej, kanske skriver mer ikväll. Divino ligger och sover på golvet i mitt rum helt slut, han är liter tröttis idag med all rätt. Han har blivit bättre på att slappna av också!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Anna

Men erika då. Ditt arbete verkar nästan vara färdigt hela tiden oavsett hur mycket du jobbar;) haha. saknar dig! <33

2009-09-26 @ 19:47:49
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: Ica-Erikaa

Hahaha, oopsi. Kan hända att jag är liite naiv... Jag saknar dig jättemycket, verkligen. <33

2009-09-27 @ 12:58:51
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0