Pizzakväll?

Idag har det varit en lugn dag, vi hade bara estetisk verksamhet på förmiddagen och efter det svenska A, sen slutade vi vid lunch. :D Då åt vi i matsalen, sen åkte vi till hundstalelt och tränade lydnad. Divino har blivit riktigt duktig när jag tränar in lydnadsklass II med honom nu, jätteroligt!

Sen fick jag låna av Josefines och Amandas tvätttid, najs price! Och ikväll blir det kanske pizza, vi har faktiskt inte ätit pizza en enda gång sedan vi flyttade hit. Tro det eller ej!

Just nu sitter vi på mitt rum och lyssnar på Erik Hassles låt Hurtful. Längesedan jag hörde den, därför jag itne tröttnat. Tycker den är bra fortfarande, och får återfall och vill till peaceandlove. Så kan det vara!

Imorgon är det orientering på förmiddagen, verkar som något prov... :O Sen är vi lediga efter det! Wie! Och då tror jag att jag kanske ska plugga lite mer på mitt rasarbete, så att det blir klart någon gång.

Kanske skriver mer ikväll!

Pussss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har inte heller tröttnat på den låten.. den är ju bara för bra!

Kul att höra att du har det så bra! kramkram

2009-09-23 @ 23:00:52
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: josefine

hihi, det blev tortellini kväll ist ;)

2009-09-24 @ 13:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0