Ledig måndag

Idag är det en ledig måndag, jag uppskattar den verkligen fullt ut. Hur skönt som helst!

Jag har bara ätit frukost framför tv:n, suttit lite vid datorn, och satte precis på musik. :) Tänkte hoppa in i duschen, sen ska jag umgås lite med Josefine. Och idag kommer Ida hem igen, från Göteborg! Happyface!

Jag har alltså bara mysit hela morgonen, nu är det dags att göra lite nytta. ;) Hahaha! Jag ska duscha, sen ska jag göra någon lunch tror jag. Härligt! Sen blir det ut och gå.

Skriver senare!

Pussss!

Kommentarer
Postat av: Josefine

FÄRJESTAD!!!

2009-09-30 @ 16:55:48
Postat av: Erika

FÄRJESTAD!!!!

2009-10-02 @ 10:09:05
URL: http://www.mysflattar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0