Fredagsmys

Idag var det fredag igen, tiden går hur fort som helst verkligen! Och det känns inte som att man hinner med så mycket, men när jag tänker efter så hinner vi otroligt mycket faktiskt. :)

Idag började vi klockan 8 och hade tänkt att gå halv 8. Lilla jag försov mig och vaknade 07.27. :) Men tre minuter är väl inte så lite ändå, det kunde ju varit värre. Engelska började dagen med, och efter det svenska. Sköna lektioner egentligen!

När jag slutat skolan klockan 12 så åkte vi och åt i matsalen, sen efter det tog vi bussen till Karlstad. Jag och Josefine skulle vara lite gulliga och vinka av Amanda. :) Sen som grädde på moset vinkade vi av Ida och Cissi också, härligt brudar!

Vi var i Karlstad ett tag, och senare åkte vi hem. Vi gick ut och gick ca 9 km med hundarna då på spåret.  Och eftersom att det känns som att det nästan bara är jag och Josefine kvar i Forshaga denna helg så åt vi kvällsmat tillsammans och det var jättemysigt. Tända ljus hade vi tillochmed, vuxet? Jaa... Pommes Stripes, Korv och Bearnaisesås, det var gött. ;)

Under kvällen blev det besök hos Lotta och Louise, sen lite cyklande här och var. Vi köpte godis på Megagott och grisade oss lite också.

Och nu ska jag sova, ganska tidigt för att vara helg. Men imorgon är det tvättid klockan 10.00-13.00. Vi ska gå upp och slänga i en tvättmaskin, sen blir det sova igen. När tvätten är klar ska vi till stallet och städa hundboxarna, sen träna med hundarna. Sen ska jag hem och plugga klart rasarbetet förhoppningsvis. Ska iallafall vara nästintill klar med det innan morgondagen är slut. :) Vet att det känns skönare efter!

Pusss och godnatt

Kommentarer
Postat av: josefine

älskar dig<3

2009-09-27 @ 12:39:29
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0