Städat klart...faktiskt för ganska längesen även om jag var seg

Såklart kom jag inte igång med städningen direkt. Hahaha, det är som vanligt sega Erika. Men när jag itne har något måste så tar jag det i den tid jag behöver, och när jag väl börjat packa fick jag ett trevligt samtal från Emelie så pratade med henne en bra stund. :) Sedan blev det stt städa klart och under kvällen har jag träffat Josefine. Snacka om att man älskar sin skola när man åker till skolan vid halv 10 på kvällen och stannar där till halv 12, för att hålla på med scrapbooking på estetisk verksamhet A. Helt otroligt, och Eve och Matilda var med också! Trevligt vare.

Nu har vi just varit ute och gått med Stina och Divino (hjärtegrynen) och nu ska vi hem till Josefine för att titta på ett avsnitt Playa Del Sol. Jag ÄLSKAR verkligen det, det lär ju alla göra??

Och vet ni om att hundar kan lära sig saker genom att titta på varandra? Det har jag och Josefine bevis på då både Stina och Divino ofta härmar varandra och har lärt sig saker av varandra. Häftigt, isn't it!

Imorgon blir jag hämtad av mamma, och mormor och morfar följer med också. vi ska få en matta till våran hall, det ska bli jätteskönt! Ska också sova ut imorgon, efter att jag sagt hejdå till Josefine!

Pusss och godnatt

Kommentarer
Postat av: josefine

saknar dig hjärtat<3

2009-10-24 @ 16:17:43
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0