Skogspromenad

På idrotten idag var läraren inte där, så vi fick ta en skogspromenad på en timme, men jag och Josefine med hundarna var nog ute och gick närmare två timmar. Det var jätehärligt, och mot slutet började det regna, men det gjorde ingenting! Hundarna är så söta också, när de springer runt och busar. :)


Stina och Divino, <3

Nu ska jag äta en mumsig makaronipudding jag gjort, sen blir det packa inför jag ska hemhem imorgon, mamma hämtar mig och då blir det att operera bort Divinos tand. Skönt att få det gjort för honom!

Pussss

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kommer till dig snart! :D<3

2009-10-08 @ 17:20:41
Postat av: Mor

Kom ihåg att vi ska på jakt också!!! Du får inte bara prata sjukdomar och veterinärbesök - du låter som en gammal pensionär...

Kram

Mor

2009-10-08 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0