Mums med mumsdag

Idag slutade vi klockan 12. Superskönt verkligen! Vi började klockan 8 däremot och jag försov mig, men det är en helt annan sak... i tid till skolan kom jag iallafall! Utan frukost i magen så jag kan säga att jag längtade efter lunch idag.

Vi hade estetisk verksamhet A och höll på med scrapbooking. Det är faktiskt väldigt roligt, speciellt när man har idéer och när man blir nöjd. :)

Efter det var det svenska, och vi fick hämta hundarna i stallet innan och åka hem och jobba, det är verkligen skönt att jobba hemma tycker jag och jag får mycket mer gjort än annars. Nästan klar med mitt reportage om freestyle, hur skönt som helst!

Jag trivs jättebra i Forshaga iallafall, och tänkte att jag kanske skulle försöka lägga ut lite bilder på lägenheten om en stund? Det har jag skrivit många gånger, men diag har jag varit duktig och fixat så har inte så mycket emr att göra som är viktigt, vore roligt att blogga lite om lägenheten därför.

På lördag ska jag åka hem för höstlov, det ska faktiskt bli konstigt att åka hem en hel vecka. Man bor ju här nu och har nästan alla sina saker här i Forshaga, guuh vad mycket man kommer behöva packa. Och det är inget roligt att packa! Men ska bli skönt att komma hemhem också.

När jag komemr hemhem tänkte jag dessutom försöka trimma en hel del hundar. Viktigast är dock Lego och Diezel eftersom de ska ställas i Grängesberg helgen efter höstlovet. Men Tio behöver också trimmas och jag sa till mamma att jag skulle ta honom. ;) Sen behöver säkert Cacho trimmas också, ojojoj.

Ikväll ska jag äta min nya favoriträtt som är hur lätt som helst att laga och som jag tycker alla ska äta. Tänkte dela med mig av den:

Pastasås med bacon och pasta

Jag steker bacon, pepprar och saltar lite (bacon är salt)
Sen har jag i gul lök
Jag har i en creme fraische som ger jättegod smak tycker jag
Äter med pasta

GLÖM INTE GURKA TILL, MUMSIGT!

PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: lololololooouise

du är allt bra på att äta gurka i all fall :D <33333

2009-10-21 @ 23:24:18
Postat av: Ica-Erikaa

Jag älskar gurka snygging :D<3333

2009-10-22 @ 15:26:11
URL: http://icaerikaa.blogg.se/
Postat av: josefine

mmmmmhh gurka<3

2009-10-22 @ 21:08:30
URL: http://josefinewestling.blogg.se/
Postat av: Ica-Erikaa

Gurka is tha shit, ohyeah <3

2009-10-22 @ 21:30:22
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0