Hemhemma, operation och fruktsallad

Blev hämtad av både mamma och Fredrik direkt efter jag slutat vid lunchen,  skyndade hem med Divino och cykeln. Sen var det bara at packa bilen och brumma mot Dalarna. Anledningen till att vi hade bråttom var ju veterinärtiden och operationen av tanden.

Vi fick åka direkt till Smedjebacken utan att hinna hem först. Det gick finemang att få bort tanden och är skönt att ha det gjort nu!

Ikväll blir det god mat och fruktsallad hemhemma med familjen Andersson och senare blir det telefonsamtal med Modig. Alldeles för längesedan nu!

Känns jättebra att vara hemhemma och träffa familjen och mysvoffarna. De blev så glada, lika som jag också blev! Måste bara tillägga också, att jag är grymt imponerad över Lego. Det är en hund jag vekrligen tror på!

Nu blir det lite mys!

Puss

Kommentarer
Postat av: michelle

Mysigt med mys:D

2009-10-10 @ 22:38:55
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: josefine

Ikväll blir det mys, äntligen ska jag få träffa dig igen<3

2009-10-11 @ 15:54:27
Postat av: Ica-Erikaa

Jättemys, jag hade saknat dig fruktansvärt mycket. <3

2009-10-12 @ 20:26:17
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0