Full rulle

Här i Forshaga är det full rulle hela dagarna! Härligt är det. Och idag på hunddagen gjorde jag klart mitt rasarbete, jurra! (Vad sa du om det då, Modig? FÄRDIG NU! ;)

Nu ska jag ut med Ida och Josefine och gå med hundarna, sen ska vi nog hitta på något roligt. :)

Att jag inte bloggat i helgen beror på att älskar piff var här, och det var underbart! Hon hade varit så saknad!Och är det nu, för hon åkte hem igår...

Och jag vill också gratulera mamma och Lego som kom 2:a på workingtest igår, ni är toppenduktiga! Jag är jätteimponerad!

Nej, nu ska vi ut med hundarna!

Pussss


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är riktigt imponerad att arbetet är klart Erika;D Duktigt! Jag har inte haft pengar på mobilen, därför jag inte svarade dig i söndags!! Och Grattis till mamma Malin och PG!!:D:D

2009-10-06 @ 10:44:01
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: Ica-Erika

Ja, grattis till mamma och pg! Imponerad är jag över lillskiten, kan han sånt där? :O



Jag saknar dig anna! <3

2009-10-07 @ 11:43:39
URL: http://www.mysflattar.se
Postat av: Judith Foitzik

Var så himla kul att hälsa på dig! Jag saknar dig jätte mega mycket nu. Synd att vi inte hann ses i helgen! <3

2009-10-12 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0