Utställningen i Grängesberg

Jag och några brudar åkte ju med en av skolans minibuss som vi bokat, till Grängesberg för att visa hundar på utställning i söndags. Trevligt var det, och en väldiugt bra idé som från början kom från mig och som jag och Louise såg till att den blev av! :)

Jag visade Diezel i juniorklass, 3 hanar var det med och han fick ett 1:a pris och kom 2:a i klassen.

Lego ställde jag i unghundsklass, det var många hanar med och han fick ett 1:a pris, duktiga Lego. :) Han är vekrligen jätteduktig på att visa sig nu, och vi har verkligen tränat mycket! Ska bli spännande om han blir en junior handlinghund nästa år!

Jag fick också visa en Flatterhaft hane i öppenklass, det gick inte så bra som vi ansåg att det borde ha gjort, många som blev förvånade men domarn dömer, bara på't nästa gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0