Promenad med 7 hundar

Idag började vi tjugo över 10. Vi hade engelska hela förmiddagen, så det blev bruks sök träning för Divino, loch freestyle för Josefine och Stina. Jag har ju gjort ett träningsprogram för dem i freestyle.

Dessutom så är jag hundvakt åt Julias sheltie Elvis från igår kväll (måndag) till imorgon kväll. De är på Kolmården med klassen. Sen hjälpte jag att hämta en cocker efter skolan idag som hette Klara. Vi fick vara lediga på eftermiddagen så slutade tidigt. Då tog jag med mig Divino, Elvis och Klara och gick ut och gick i 2 timmar vid SISU, tillsammans med Josefine och Stina, Baccus, Nicka och Ninja. Vi hade 7 hundar med oss! Det var så härligt, hundsportgymnasiet? Jajjemen!

Nu på kvällen har jag ätit pannkaka, och nu funderar jag på att dammsuga och fixa till lite i lägenheten. Då det regnar ute är det jättesmutsigt i lägenheten...drygt.

Senare ikväll blir det paradise hotel, vem missar det liksom. ;)


Från vänster: Baccus, Stina, Divino, Elvis, Nicka, Ninja och Klara

Imponerande faktiskt!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Ida F

De kallar ja för status!! ;) <3

2009-11-17 @ 20:34:10
URL: http://idacarolinafalheim.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh så mycigt =)

2009-11-17 @ 22:03:57
URL: http://www.fridoss.webb.se
Postat av: Josefineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

duktiga är vi! :D<33

2009-11-18 @ 09:51:15
Postat av: Tina

aaw, finsate <3 duktiga ni ääär ! ;)

2009-11-19 @ 17:07:44
Postat av: Erika

Du är finast Tina! <3



Underbart var det, verkligen! Älska det! :)Status, jajjemen ;) <3

2009-11-20 @ 10:23:46
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0