Utställning

Idag klev jag upp kvart i 8 för att göra mig klar till strax innan 9 då Erika skulle komma och hämta mig. Jag åt frukost och packa hade jag gjort igår, wow! Engångshändelse att allt är klart dagen innan...men helt klart- skönt var det att ha allt klart! :) Var ju itne så mycket eftersom att det bara är knappt 10 minuter till ABB-halölen, och dessutom bara inofficiell utställning. Buffy gick inte vidare, hon var ensam vuxen boxer. Hon skötte sig däremot utomordentligt och var strålande! Vilken snygging ;) Vosade även Yvonnes tollare som fick HP, men den andra hanen tog hem BIRet.

Nedan bilder på mig och Buffy-Boxer:

 

Nu ska jag fixa lite, bloggar mer senare :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0