Ursäkta mig

Har inte hunnit blogga sedan...ja det kommer jag inte ens ihåg. Anledningen heter plugggggg... Alldeles för mycket sådant också. Det går före...tyvärr! Men nu denna veckan har jag lämnat in filmanalysen (svenska) och haft två NO- läxprov. Dessutom engelska nationella prov (skrivuppgift). Jag har också nästan gjort klart fördjupningsuppgiften i NO. Jag säger bara wiiiii! :D Lovely!

Min vecka har alltspå mest bestått av plugg, men också fika på café engel med Judith och hennes trevliga mamma, hihi :) Det var myspys! Och nu är det fredag...härliga fredag. Hoppas att den blir härlig. Men antar att den blir vad man gör den till! Det var bara det där med inställninge. Men jag måste säga att jag hade mycket hellre gjort något annat än att sitta hemma, en underbar fredag som denna.

Bloggar mer senare om vad som händer i helgen, och ikväll :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0