tired- but very happy

Jag är trött och är väldigt förkyld också. Hostan har blivit värre igen :( Jobbigt värre... Men jag är väldigt, väldigt glad också. Idag har jag lämnat in det stora SO-arbetet, så himla skönt att det äntligen är inlämnat :) Sen har jag just gjort klart engelskaarbetet tills imorgon, imorgon redovisar jag det och sen kan jag lämna även det! Happyhappyhappy! Spanskaglosorna idag gick också bra, så nu har jag ingen mer läxa eller inget mer plugg, ska bara öva lite på redovisningen tills imorgon :D Och var även på matte-fördjupningarna idag under denna fördjupningsvekca, så nu har jag inga såna kvar heller!

Nu ska jag äta mellanmål och vila mig,

Puss o kram

En av bilderna som togs med Judith i förrgår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0