Skolan

Jag sitter i skolans datasal och har inte alls mycket för mig :) Skönt faktiskt. Jag hade nyss engelskaredovisningen, som egentligen var det enda seriösa idag. Och jag fick VG så är väldigt nöjd med det, satsar inte på något högre betyg än så i engelska eftersom att jag inte kan uppnå bättre än så och då blir jag bara besviken. Bättre att vara nöjd med mitt Vg nu istället!

Så just nu lyssnar jag på musik i hörlurar och bloggar lite. Sen har jag surfat runt på lite olika hemsidor också, bara trevligt! :D

Pratade med mamma i telefonen nyss och fick reda på att det var ljusparty ikväll hos Anne med Diezel, så jag ska följa med på det vilket kommer bli mysigt, alltis mysigt med ljusparty :)

Nej, nu tror jag jag ska gå hem, lite tidigare egentligen, men har ju inget att göra ändå. Och det är redan flera som slutat. Lika bra att gå hem och ta det lite lugnt, förkyld är jag också men inte så mycket längre. Men hostan har blivit väldigt jobbig...hostmedicin när jag kommer hem blir det nog, så jag slipper skiten...

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg ! :d

2009-03-06 @ 11:48:24
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0