Pinne och melodifestivalen

Idag på tävlingen i Norberg tog jag och Divino en uppflyttningspinne i agilityklass II. Det var så roligt! :D Andra agilityklass II-loppet fick vi en rivning...annars tror jag att vi hade kommit tvåa och fått ännu en pinne. Men jag är så nöjd med Divino, och vi hade så roligt tillsammans :)



Vi var ju självklart också med som funktionärer jag, mamma och Fredrik. Men jag var inte helt frisk, så jag hostade och hade otroligt ont i huvudet...jobbigt! Men har tagit en huvudvärkstablett nu och tänkte att det skulle bli bättre inför kvällen och melodifestivalen!

Jag tror nog jag gillar Måns Zelmerlöv och Alcasar bäst, tycker deras låtar är härliga och man blir glad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0