Makaronipudding



När jag kom hem från skolan idag så kom Anne och hennes syeter förbi med Diezel så jag fick träna med honom lite grann. Han har verkligen blivit duktig nu! Det är roligt att träna med honom! :) Och så positiv också...härligt!

Sen när jag kom in, kände jag att jag var så hungrig! Vi hade ju cabaréträning efter skolan, så slutade inter förrän halv 4. Så det kändes inte som någon idé att äta mellis, därför bestämde jag mig för att laga till en god makaronipudding! Det är något jag verkligen tyvker är gott! Den står i ugnen just nu, och snart blir det äta!

Först en diskmaskin jag ska plocka ur bara...usch!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Judith Foitzik

Makaronipudding är ju vi bäst på att tillaga :D<3

2009-03-10 @ 22:10:53
URL: http://twiixxs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0