Förkyld

Jag är väldigt förktld :( Imorse hade jag knappt någon röst. Som tur va, var det en lugn dag i skolan :) Satt nästan vid en dator i datasalen hela dagen och skrev på mítt engelskaarbete. Hörlurar på huvudet och lyssnade på bra och skön musik :) Det var faktiskt en väldigt trevlig dag om jag tänker efter, utom halsen och hostan och huvudet förstås. Men positiva tankar är ju aldrig fel!

Judith följde med mig hem efter skolan, vi åt en god mellanmål och nu har jag skrivit klart det sista på engelskan, skönt! Är det bara lite spanskaglosor kvar att plugga, sen ska jag nog träna...vänta? Jag kan ju inte träna när jag mår såhär...hade jag inte ens tänkt på. Hoppas att jag orkar en promenad iallafall... :) Det behöver vovvarna, som alltid!

Nu blir det dricka te med mamma,
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: feztis

Vet inte om jag redan svarat, men skulle bara tacka för din kommentar :)

2009-03-03 @ 18:59:19
URL: http://onelifeonejourney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0