Äventyrsbad och myskväll

Idag hade vi ju friluftsdag i skolan, det var så himla skönt att göra något roligt på en skoldag! Det blev liksom som en extra helgdag! :D Jag var på AquaNova, främst med Mickis men det var ju såklart fler där också. Vi hade så trevligt och det var så roligt att bada med dig gumman :)

Efter badet följde Mickis med mig hem, vi gick till Anne och Roger och jag tränade lite handling med Diezel eftersom att det bara är två veckor kvar till utställningen i Högbo. Han var såå duktig lilla valpisen! Så härligt att träna med honom!

Efter det gick jag coh Mickis hem till mig, drack te och åt mellanmål, sen har vi haft en allmänt mysig eftermiddag och kväll, då vi har druckit te, pratat massor och spelat guitar hero :)

Just nu är det Let's Dance på TV, ganska trevligt faktiskt!

Puss o kram
Söta Mickis :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

DU ÄR SÖT ERIKA!! va så roligt att träffa dig snuffsan <3<3

2009-03-08 @ 00:49:01
Postat av: Erika

Du är sötast, älskar dig <3 det var superroligt!

2009-03-08 @ 13:59:03
URL: http://www.mysflattar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0