SOMMARLOV!

Nu har vi sommarlov! Och jag och mina kompisar har gått ur grundskolan, hurra!

Ändå har jag ingen känsla av sommar, jag vet inte varför? Kanske på grund av att det har varit så tråkigt väder att man bara vill lägga sig under täcket att sova. Och att det är så dåligt väder. Men igår och idag har det iallafall vart sol, men fortfarande ganska kallt. Det kan ju bara bli bättre iallafall.

På examen regnade det hela kvällen, så typiskt! Vi var hos Minis först, och det var meningen att vi slla skulle ner på stan sen, men det regnade så mycket så vi blev kvar ganska länge, men sen stack iallafall jag och några fler ner till stan. Det blev en ganska lyckad kväll, trots regnet, men vi har sagt att vi ska göra om den när det blir bättre väder, med alla nior. Och så tror jag det blir!

Och nu är det första veckan på sommarlovet, och jag ärhemma i Haggeland, hos pappa, och är barnvakt till systrarna, härligt! Fick sällskap av Judith och Mickis igår, Mickis åkte hem inatt medans Judith sov kvar och är här nu. Ikväll åker jag till stan igen för imorgon är det ju midsommarafton.


Systrarna Hanna och Hilma.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

fin blogg du har ,vad ska du göra idag då ?:)

2009-07-03 @ 16:30:33
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: meis

söta systrar :). fin blogg me

2009-09-22 @ 21:43:47
URL: http://meisnajeb.blogg.se/
Postat av: meis

söta systrar :). fin blogg me

2009-09-22 @ 21:44:22
URL: http://meisnajeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0