Så mycket

Jag har inte bloggat på ett tag...ett väldigt långt tag. Jag har inte haft tid helt enkelt. Så man kan väl nästan säga att det blir som att börja om med bloggandet nu. Jag har hört att man iten ska blogga när man itne har lust, och jag har verkligen inte haft det under en perios. Har prioriterat annat.

Det har iallafall hänt en hel del sedan jag bloggade sist. Jag har tävlat junior handling med Divino i Österbybruk, konkurrensen var tuff men vi blev BIS-3 och kvalificerade för SM i junior handling i Stockholm i december. Det är vi glada för!


Best in show- 3

Sen har det blivit sommar också. Härligt är det. Vi har itne haft så bra väder än, men det kommer nog snart. Om en vecka, idag, slutar vi skolan. Går ut 9:an. Vissa av kompisarna har jag gått med ända sedan dagis. Det känns tungt. Vi hade avslutningsmiddag i skolan i onsdags kväll, och det fvar en mycket trevlig middag, och kväll. Men mycket tårar, de flesta insåg att vi ska splittras om drygt en vecka vilket kändes jobbigt. Väldigt mycket tårar faktiskt... Lite bilder från middagen iallafall.


Tjejer, vad jag tycker om er! <3


Amanda, hjärtat! <3


Mikaela, jag och Judith! Hjärta på er.


Anna, Felicia och jag! Sötsaker! <3


Jonas, Peter och Stefan! :) <3


Trevligt hade vi! Tack alla underbara människor i klass 9 för en underbar kväll! Kommer aldrig glömma er, så många minnen! <3

Något mer som har hänt ät att vi har tagit avslutningsfoto med klassen, grypp 5 alltså! Den bästa klassen i hela, hela världen! Såhär blev det.



Idag blir det att titta på Studenten, syster Mathilda går ju ut nu! Spännande! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen göra mig iordning.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Äntligen Erika! :D

2009-06-10 @ 21:04:27
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0