Borta bra men hemma bäst?

Jag har knappt vart hemma på tre veckor...ja sedan vi tog examen. Första veckan var jag i Haggeland med systrarna, andra veckan var det peaceandlove festivalern som gällde, och tredje veckan var jag i Haggeland igen sön-tisdag, onsdag var jag på skuthamn och badade med lite brudar, och torsdag-fredag tältade vi på Sollen, en ö i Väsman. Fredag var det tjejkväll hemma hos mig, och vi åt paj och pratade och umgicks, mycket trevligt var vad det var. :) Tältningen med brudarna var också helgalen, med massa tokigheter, vi sov i två timmar, sen blev det åskväder och vi fick lov att skynda oss hem med båten.

Helgen som var har varit lugn och skön, fredag var det ju som sagt tjejkväll hemma hos mig, men lördag åkte vi till stugan och fiskade en sväng, sen tränade jag lite handling med Diezel och Divino. På kvällen skulle mamma, Fredrik och Bror Gustaf till vänner för att äta, jag stannade hemma och hade huset för mig själv hela kvällen sent in på natten. Det var faktiskt skönt, jag tittade på film och tog hand om vovvarna.

I söndags åkte jag och mamma till Marie-Anne och Leonora i Norrbo för sydag/viltspårsträning. Det var trevligt!

Ikväll ska jag blogga om peace&love, och massa bilder kommer!

Puss och kram

Här kommer lite bilder från examen, bättre sent än aldrig.

Underbara, underbara åk 9, <3 Tack för tre fantastiska år! Kommer aldrig att glömma, hela livet!

  
 

  

 

   

 

 

  

 

  

 


piff <3 puff


grupp 5, den bästa klassen genom tiderna <3


Kommentarer
Postat av: Judith Foitzik

GRUPP 5<3<3<3

2009-07-07 @ 22:44:35
Postat av: Erika

Kommenterar! Ha ha. Har redan ifrågasatt om du textat ditt inlägg med telefon, förbundna ögon och med fötterna eftersom det tog 40 minuter. Jag köper din ursäkt med seg uppladdning, men bara nästan. Det låter som du haft toppen iallafall de här mystiska veckorna du varit försvunnen! Men sitt still i båten, och flytväst på!



Kram

2009-07-08 @ 23:22:10
Postat av: annis din grannis

jag saknar dig min fina :) <3

2009-07-15 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0