vad ska man skriva som rubrik???

Det är alltid lika svårt att komma på en rubrik, men dagens blev ju bra i allafall :P Denna veckan har vi SO i skolan, jobbigt och stressigt med VG/MVG uppgiften som ska vara klar på fredag :(

Men jag har kommit på att jag ska tänka positivt nu, så SLUTA UPP ERIKA! :O

Har tränat med golden retrievern Pajas för första gången nu innan utställningen i Strömsholm. Ska dessutom trimma honom i helgen någon gång :) Roligt och bra erfarenhet! Man blir bättre och bättre för varje gång! :D

Jag har ju så mycket positiva saker när jag tänker efter, så varför ska jag vara så negativ hela tiden?! :S Men nu är jag ju inte det längre, duktigt av mig :)

En underbar hund har jag som börjar bli riktigt riktigt bra på agility- TIO HETER HAN! Dessutom visade Divino på agilityträningen i söndags att han var värd att vara i högsta klassen- klass III! Vilken hund han var...ÄR! HAN ÄR EN UNDERBAR HUND HAN OCKSÅ!

Dessutom gick första träffen på min freestylekurs toppen :)

Puss och kram från en POSITIV ERIKA!


Judith och jag, så kallade PiFF och PuFF!  Så glad att jag har dig gumman! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0