Utställning, No-vecka och jogga

Utställningen igår var blandade resultat, väldigt blandade. Bäst gick det nog för Figo, Sort Guld Real Zaragoza, som fick ett förstapris av få i den stora jaktklassen och placerade sig sedan som 3:a!! :D Ställde även Lopplådan's Vitala Vichy "Puzzel" som sprang hem ett förstapris i den mycket stora öppenklassen. Lego nådde inte ett förstapris p.g.a hans sluttande kors och att kroppen inte var tillräckligt utvecklad. Steglängden var inte heller särskilt bra, tyvärr! Men det är bara att ta nya tag och vi åkte såklart hem med världens vackraste Lego! :)

Denna vecka har vi No i skolan, idag var det faktiskt helt okej! Efter skolan följde jag med Judith hem och vi pluggade, No och spanska.

När jag kom hem från Judith gick jag ut och joggade med Divino och Tio, de var verkligen skönt och hundarna var duktiga!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, Tio stampar bredvid mig och vill upp på rummet

Godnatt, puss o kram

Bild: Lego och jag i Strömsholm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0