Ursäkta röran...

Jag ber om ursäkt för att bloggen för tillfället ser...rent ut sagt för j*vlig ut! Men den håller på att fixas, och kanske till helgen eller nästa vecka då jag förhoppningsvis har mindre plugg ska bloggen bli vacker! :D Har fixat en header som blev...sådär. Hade tänkt att fixa en ny header till bloggen samt att skriva en liten beskrivning om mig själv som också ska läggas in på bloggen. En annan bakrundsfärg önskas samt snyggare typsnitt på mina inlägg och snyggare färger överlag. Så det ska fixas någon dag och jag vet ganska bra hur jag vill ha det så det ska nog inte ta så lång tid :)

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Good luck! :)

2009-01-15 @ 17:07:20
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0