sy-dag

Imorse åkte jag och mamma till Marie-Anne och Leonora i Norrbo för att sy :) Jag sydde faktiskt om en lång rutig skjorta till en kjol, mycket stolt ;) Trevligt var det i Norrbo också, Leonora och Tommy bakade semlor, och de blev väldigt goda :D

I Norrbo sydde jag också upp axelbanden på mitt neonrosa linne, skönt att äntligen ha det gjort. Dessutom trimmade jag Myran :)

När vi åkte hem sen eftermiddag så hade jag bestämt med Pajas ägare Patrik att han skulle komma och lämna Pajas så att jag kunde trimma även honom under kvällen. Han skötte sig suveränt bra och det ar en fröjd att klippa honom! Efteråt tränade vi en sväng också, han var duktig! :)

När Pajas åkt hem så tränade jag taget, både hand, targetstick och tasstarget, med Valdo och Divino inför freestylekursen imorgon. Set ör andra träffen och jag har tänkt att de ska få lära sig lite om targetträning och även prova på detta! Hoppas att det blir roligt! Både Divino och Valdo var jätteduktiga när jag tränade med dem :D Roligt!!!

Imorgon kväll blir det kanske agilityträning i Pärlby. Vet inte riktigt om jag ska följa med eller om jag ska göra klart mitt SO arbete som egentligen skulle in i fredags, men vi fick lite extra tid på oss. Det är en stor och svår uppgift och jag har varit superstressad den här vekcan :O Jobbigt! Tänkte därför att det kunde vara skönt att ha den klar och inlämnad veckan som kommer. Så att jag kan koncentrera mig ordentligt på Svenskaveckan som kommer.

Godnatt alla, puss o kram

Avsluta denna fantastiska dag får min älskade och saknade hund Rio göra! Just för att han var så fantastisk! Kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0