Snö

...äntligen! Nu har vi under natten fått minst 1 dm snö :D Hundarna är glada, jag är glad och det är jullov! Kan det bli bättre? Dessutom är planeringen av min grundkurs i freestyle nästan klar! JIPPIE!

Nu ska jag gå ut en sväng och träna med Tio :) Satsar stenhårt nu, nytt år och nya tävlingar!

Förresten kanske jag ska berätta lite om mina nyårslöften:

  • Ta 1 NKL med Tio på jaktprov
  • Satsa på agility med Tio
  • Att bli SM-kvalad i junior handling och för övrigt tävla så mycket som möjligt under året
  • Agilityklass III med Divino
  • Komma in på Forshaga hundgymnasie
  • Inte äta alltför onyttigt ;)
  • Träna min rygg bra
  • Spara-ej slösa

Såhär ser det ut och känns faktiskt mycket bra! Nu ska jag ut och träna.



Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0