Snart godnatt

Nu på kvällen kom Patrik med Pajas och jag fick träna med honom en sista gång innan utställningen i Strömsholm på söndag. Först var Pajas rent ut sagt katastrof :O Men jag sprang fram och tillbaka med honom typ åtta gånger och sedan blev han lugnare :) Och då var han riktigt showig och härlig att träna med! Duktig! Det känns iallafall bra inför söndagen och jag har även tränat med Lego som cokså ska ställas. Riktigt duktig var han med :D

Tränade även med Divino för att underhålla alla kunskaper sedan SM, innan SM tränade vi ju som idioter för att få handlingen att fungera , haha! Han var HUR DUKTIG SOM HELST :) Härlig och livlig! Som en flat ska vara!

Nu ska jag prata i telefon med Anna och sedan är det GODNATT :D

Vilken bild ska få avsluta denna underbara dag då?
Jag och Divino får göra det, bilden är från juniorhandling i Ransäter, sommaren-08. Bara för att han var så underbar att träna med idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0