Måste

Idag har jag haft min freestylekurs, sen har jag tränat agility i Pärlby. Det gick sådär...Tio var helt galen idag så då fick inte han träna något mer utan sitta passivt istället. Bra träning för honom i och för sig. Divino och jag tränade riktigt bra slalomträning, hans hoppteknik var dock inte så bra idag tyvärr. Men jag hade faktiskt med mig Lego också, och han var duktig :) Första riktiga agilityträningen. Han fick hoppa hinder på small.höjd, gå i tunnlar (raka och böjda), gå igenom säcken och dessutom gå över gungan vilket han tyckte var hättekul :D

Jag känner mig lite stressad just nu och så känner jag en massa måsten. Måsten är aldrig bra för när man känner måsten så blir det inte roligt. Jag känner att jag måste göra klart förra veckans SO, jag måste skynda mig att beställa en freestylefilm till kursen, jag måste fixa freestylemusik, jag måstemåstemåstemåste....

Jag måste INGENTING!!!

Måsten gör saker negativa och därför tänker jag inte måste något. Jag vill göra det och jag gör det när jag känner för det!

Godnatt, puss o kram

Denna dag får en fantastisk hund göra, lilla Tio som fick passivitetsträna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0