Kallt, Judith och Junior VM i hockey

Idag när jag vaknade var det -22 grader och jag var så sjukt trött. Matade och rastade hundarna, jag kan säga att det blev korta rundor ute då hundarna tycker det är för kallt, de haltar och tycker bara att det är jobbigt. Då är det bara att se till att aktivera dem med saker inomhus istället, för aktivering behöver de oavsett väder.

Tränade Apporteringsmomentet som finns i lydnaden med både divino och Tio, och dessutom så aktiverade jag Tio med olika små kluringar ;) Sånt behöver verkligen han!

Judith kom vid 14.00 ungefär och då kollade vi på Tv och drack te mest hela dagen och eftermiddagen och kvällen! Vi tittade på gamla inspelade avsnitt av Livet enligt Rosa. Mycket roligt faktiskt :D

Nu på kvällen har jag bara pratat i telefon med Modig...eller, det är ju inte så bara. Men jag har tagit det lugnt annars, åt god sallad till kvällsmat och sedan har jag pratat med henne vilket var mycket trevligt :)

Nu ska jag snart gå upp på mitt rum och läsa lite, skönt faktískt. Mamma, Fredrik och Gustaf ska sova redan nu, för de ska upp klockan kvart över 1 inatt och titta på Junior VM i ishockey som håller på till 4 på morgonen :P

Godnatt, Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0