Happy

Idag är jag glad för att jag hunnit med mycket plugg :D Så nu ikväll ska jag läsa ut det sista ur en bok om krig, sen imorgon och på fredag ska jag svara på lite frågor om boken. Sen är jag klar med svenskan inom denna kurs!!!

Superskönt är det!

Och bloggen, den har ag fixat till också. Nu är den som jag ville ha den, och det är så skönt att jag äntligen fårr ordning på det. Visst kan det hända att jag pillar lite mer med den senare, men just nu är jag iallafall nöjd. För det är mycket bättre än tidigare!

Skoolan idag var alltså helt okej, och hemma har jag tagit det lugnt. Och att ha som plugg att läsa kan faktiskt vara skönt!

Positiva Erika är i farten och jag hoppas att detta fortsätter! För allt känns så mycket lättare när jag är positiv! och inte negativ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0