Gymnasieval



Nu är det klart. NU HAR JAG SÖKT GYMNASIE!!! :O

Kan inte fatta att jag gjort det!

Klockan 09.39 idag hände det! Nu har jag sökt till FORSHAGA AKADEMIN OCH HUNDSPORTGYMNASIET!

Jag vill ju det här, jag vet ju om att jag vill det! Men sen börjar jag tvivla och så vet jag inte längre om jag vill... Men jag sa till mig själv klockan 09.45 att om jag inte vill så tackar jag nej...

Mina val:

1. Forshaga akademin- hundsportgymnasiet
2. Naturvetenskap på Högberget
3. Ekologi och friluftsteknikprogrammet på Högberget
4. ABB Industrigymnasie i Ludvika

Tänk att ett klick kan betyda så mycket. Jag tröck på bekräfta och då stod det något i stil med att det inte fanns någon återvändo! LÄSKIGT :O

Känns ändå skönt nu, för nu är det gjort och imorgon lämnas papprerna in till SYOn !

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra val! :D Hundsport är bäst

och Forshaga förändrar allas liv <3

2009-01-21 @ 21:52:55
URL: http://veron.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om valet blir mellan ekologi och Naturvetenskap, ska du välja eko tycker jag.

Gick nämligen den linjen själv, och man väljer inriktning om man vill ha SP eller NV inritning, så du får ändå alla kurser som en NVare får om du väljer NV kurserna.

2009-01-24 @ 01:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0