Faktiskt en bra dag :)

Idag har det faktiskt varit en helt okej dag. Jag missar i och för sig Fagersta Hundungdoms årsmöte men det är i allafall inte hela världen!

Jag ska försöka att beställa den där freestylefilmen idag, plugga lite spanskameningar och göra klart den där SO'n. Vore så skönt att lämna in det den här veckan :) Men det visar sig om jag hinner eller inte!

Svenskan idag var ganska kul vilket var skönt eftersom plugget bara vart jobbigt den senaste veckan! BRA!!! :D

Nu ska jag koka liter nudlar! Jag bara älskar pasta men INTE potatis ;)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Erika

test för att se typsnitt! Lalalalala ;D

2009-01-20 @ 19:23:44
Postat av: Veronica

Finfin design :D

har du sökt till Forshaga då? ;)

kram

2009-01-20 @ 20:58:07
URL: http://veron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0