Drygt!

Nu är det så jobbigt! Jag känner att jag inte har tillräckligt med tid oah att jag har så mycket jag vill hinna med. Trimma mina egna hundar och träna med dem. Mer tid för att gå längre promenader så att jag kan känna att de får tillräckligt med motion (egentligen vet jag att de får det men jag vill liksom ut och röra på mig jag också, och då är det så jobbigt att inte ha tillräckligt med tid...).

Min att-göra lista är lång och detta inlägg blir kort. För ajg har så mycket att göra. Men jag torr att jag ska skita i att-göra listan och gå och lägga mig istället.

Det är ingen bra dag, det är en dålig dag. Därför går jag och lägger mig och hoppas att morgondagen blir bättre.

GODNATT!

På bilden är det jag när jag hade en bra dag! Foto: Judith Foitzik (min PiFF som betyder så mycket för mig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0