Café engeln

Idag har jag varit i skolan, No hela dagen :O Det var ruskigt jobbigt och jag kan garantera att ALLA är rätt så trötta på att ha Naturorienterande ämen nu iallafall, det är alldeles säkert.vRäcker bra med tre timmar om dagen som det varit de andra dagarna. Men en hel dag blev bara för mycket för min hjärna. Efter skolan ahde jag ont i huvudet och var trött som alla andra i klassen. Men jag och Judith traskade ner på stan för att möta Linnéa och Elin och fika på Café Engeln :9 Det var mycket trevligt efter en låååång dag i skolan. Vi pratade och spelade kort, mysmysmys!

Jag åkte hem från stan med mamma, åt lite pannkaka och nu ska jag plugga lite NO. Som om det inte räckte med att ha NO hela dagen i skolan?? Ska iallafall göra klart den där NOsaken nu så jag har det gjort.

Senare blir det ut coh gå med hundarna, sen träna :)

IMORGON ÄR DET FREDAG ALLA VÄNNER! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0