Power walk med mamma

Idag i skolan hade vi andra nationella provet av ungefär tio! Det är många kvar, men en bit påväg iallafall, och det är ju aldrig fel! Jag och Judith har pluggat idag, fick en del gjort inför NO-provet på måndag också faktiskt. Pluggpluggplugg, gud vad man pratar plugg hela tiden. Det är bara för att det är så MYCKET PLUGG! :O

Därför ska jag istället prata om te som är mycket roligare :) Jag älskar att vara hemma själv, för att se fram emot att mamma ska komma hem, så att vi kan dricka te tillsammans och ha en trevlig stund då vi kan prata :) Mamma du betyder så mycket för mig!

Ikväll ska vi ut och gå tillsammans, ut och gå raskt helt enkelt. Men jag tycker att det låter mycket roligare med power-walk :D Så ikväll blir det power-walk, haha.

Efter det hade jag tänkt att titta på Andra Avenyn och TopModel.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: anna

Tack gumman. Vad skulle jag göra utan dig? <3

2009-02-03 @ 22:57:01
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: Erika

Anna, du vet att jag finns här för dig och du får ringa mig NÄR DU VILL! Mitt i natten om du behöver prata <3

2009-02-04 @ 12:59:06
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0