Oladdad kamera

Min dag har varit toppen vaknade imorse av att Fredrik ropade och sa att det stod nybakat bröd på frukostbordet och frukost och te var framdukat! Lyxigt och superhärligt! :)

Sedan har dagen varit lugn och skön, med skridskor på förmiddagen, sen duschade jag och så har jag tittat på film med mamma och druckit te! Toppenmys!

Pratade med syster Mathilda också, och hennes telefon som är en Sony Ericsson har samma problem som min, får ingen täckning och stänger av sig och så :( Drygt! Och många verkar ha problem med det också :O Lämna in den säger jag bara, vet inte om det hjälper, men värt ett försök, speciellt om garantin inte gått ut och mobilen inte varit med om en smäll eller något!

Kameran var tyvärr oladdad, så bilder på kläderna jag shoppade igår kommer nog imorgon :) Men det blir ju bra ändå! Och imorgon blir det AquaNova med Judith och kanske några fler, härligt!

Nu ska jag nog titta på programmet om Linda Rosing, sen blir det nog Andra Avenyn :D

Har redigerat lite bilder idag från min gamla kamera som är trasig...här kommer en av dem :)
Lego och Divino, en vacker sommardag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Kolla gärna min blogg :)

2009-02-25 @ 17:50:15
URL: http://aenleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0