Min härliga (?) dag

Idag i skolan var det inte roligt alls. Matte hela dagen, utom ett NO-prov som var svårt och jobbigt. Inte lätt att vara positiv när det är jobbigt just nu...

Mamma ska iallafall hjälpa mig med min SO-uppgift idag så att den blir klar. Imorgon är det prov- matlagning på hemkunskapen. Inte heller speciellt roligt, man känner bara rpessen att allt ska bli så bra! Och man kan faktiskt misslyckas i köket...men inte när det är prov...

Ikväll ska jag också ut och gå med hundarna, sen ska jag träna!

Dessutom har jag fått reda på att jag måste göra en fördjupningsuppgift om jag vill ha mer än G i engelska (alltså VG, det jag har nu).

Skriver kanske mer ikväll!

Puss o kram
Jag och Judith gors HAPPY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0