Hundpromenad

Har varit ute och gått idag och sen har jag inte gjort så mycket mer alls. Förutom att fotograferat hundarna med mamma :) Det var lite trevligt iallafall. Ikväll blir det nog hemmamys med melodifestivalen, även om jag inte tycker det är så bra...men inte finns det så mycket bättre att se på TV ändå :)

Vi åkte i förmiddags till Snöån jag och mamma med de tre tokiga flattarna :) Där gick vi ut och gick med moster-Anna och Grim, mormor och morfar. Det var trevligt, min hosta förstörde dock det trevliga och sköna med promenaden en del. Efteråt blev det fika med te och kaka hemma hos mormor och morfar innan vi gav oss hem.

Vi fotograferade också alla hundarna idag, det blev okej kort, vissa riktigt bra, andra mindre bra. Mamma fotade och jag poserade hundarna ;)

Bilder kommer senare på hemsidan och i bloggen! www.mysflattar.se

Puss o kram

En bild nu iallafall, Valdo, vacker som en dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0