Förkyld

Jag hostar, jag nyser, jag snorar, jag är hes, jag har ont i huvudet, jag har ont i kroppen, halsen svider och jag känner mig hängig...Jag har åkt på en jobbig förkylning...

Jag vill inte vara förkyld alls! Och det låter värre än det är när jag skriver allt sådär på rad. För egentligen har jag nog ont i huvudet för att jag är trörr, hes är jag för att halsen svider (vilket beror på att jag var i Norberg igår), hostar gör jag inte mycket alls, men nyser gör jag faktiskt. (Hostar en del också, men inte så mycket). Ont i kroppen beror på att jag sprang 6 agilitylopp igår och att jag känner mig hängig beror på att jag är trött. Men det är jobbigt ändå. Och snorig, det är jag. Men det är alla nu, alltså inte så konstigt att jag också är det.

Dagen har varit bra och mys, tittade ju på film med Judith, vi drack massa te och gjorde en kladdkaka med minimarsmallows :D Den blev god! Funderar på att ta en bit nu, bara för att jag är frökyld ;) Sen har jag varit ute och gått två gånger med Divino och Tio också.

Nu ska jag duscha, sen ska jag plugga lite på glosorna tills imorgon. Jag kan dem ganska bra, men ska läsa och skriva dem en sista gång innan jag släpper det för idag. När vi haft spanska och engelska glosförhör imorgon hoppas jag att det bara är matte-provet på torsdag kvar och att vi inte får fler läxor innan sportlovet. Det vore NAJS! :)

Nej, nu blir det duschen,
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: JnLmodels

sv: tack tack :D,

2009-02-17 @ 11:18:54
URL: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0