Andra advent



Idag är det andra advent, dock utan julkänsla och mestadels regn.

Hämtade gammelmorfar i Falun idag, sen blev det hem och plugga. Ska plugga lite mer ikväll också. Sen blir det packa inför Forshaga imorgon, och tvätta en maskin. Sen ska jag faktiskt titta på en film och ta det lite lugnt. Det känns som att det behövs. Har haft ont i huvudet hela dagen också.

Det är också ändrade planer angående Stora Stockholm, HUND2009. På fredag bär jag slutat skolan blir jag hämtad i Forshaga av morfar, för att sedan åka direkt till Ludvika. Här i Ludvika hämtar vi upp mormor, sen åker vi till Stockholm redan på fredagen och sover där tills lördagen. Då slipper vi gå upp så jättetidigt på lördagen då SM går av stapeln. Sen sover vi kvar till söndagen då de skjutsar mig till mässan, och sedan åker de med Divino till Forshaga och efter det hem till Ludvika. Jag åker med Forshagas bokade buss till Forshaga från Stockholm. Äntligen är det löst!

Nej, nu ska jag fixa lite.

Pusss

Kommentarer
Postat av: josefine

Det blev nog en bra lösning för ditt tävlande ändå ! :) saknar dig snyggo <3<3

2009-12-07 @ 09:51:53
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0